ادو پرفیوم زنانه آمواج Reflection
نوشته شده توسط : علیپور

ادو پرفیوم نارسیسو رودریگز Essence

عطر زنانه خوشبو
بها برای شما: ۸۸۵٬۰۰۰ تومان
مشاهده جنس و خرید
خرید این رایحه
رایحه آمواژ دسته Reflection Foe EDP
آمواژ برندی هست که در مرز و بوم عمان عمل خویش را ابتدا نموده است. این مارک یکی‌از رایحه های خوب خویش را با اسم Reflection Foe EDP معرفی نموده است که طبع خنکی داراست. این رایحه در نت آغازین خویش بو گل بنفشه و ترکیبات سبز را میدهد که بعد از آن با عطر های گل یاس ادغام گردیده و بوی بسیار عالیی را پدید می‌آورد. این رایحه در نت آخرین خویش با بوی کهربا و سدر ادب را به توده عاشاقانه شما خواهد آورد.

 


ادو پرفیوم زنانه آمواج Reflection
ارزش برای شما: ۲٬۴۷۰٬۰۰۰ تومان
مشاهده جنس و خرید
خرید این رایحه
بو آیدس د ونوستاس نوع Aedes de Venustas EDP
مارک ایدس د ونوستاس که سوابق ای طولانی و براق در ساخت رایحه های خوش رایحه داراست و همواره علاقه مندان مختص خویش را داشته میباشد با معرفی این بو خویش محفل عشاق را با بوی خوش خویش بسیار گرم خیس کرد. این رایحه که ظواهر زیبایی نیز داراست عطر ای ترکیبی از فلفل صورتی و سیب و شاهدانه دارااست که با طبع خنک خویش از شایسته ترین تولید ها این مارک به شمار می رود. این مارک در سرزمین امریکا عمل خویش را آغاز نموده است.

بو عود برای خوشبو کردن خویش و خانهمشاهده

 

ادو پرفیوم آدس د ونوستاس Aedes de Venustas
بها برای شما: ۰ تومان
مشاهده متاع و خرید
خرید این بو
در قرار های عاشقانه به کار بستن از شایسته ترین رایحه های زنانه که خاص به قرار ها نیز باشد میتواند حالا و هوای خیر را به جو احساساتی شما تزریق نماید از این رو رایحه های معرفی گردیده در لیست بالا بعداز پژوهش ها و جویا شدن نظرها دیگرافراد به دست آمده میباشد که شما نیز می‌توانید با خریداری نمودن این بو های فوق العاده قرار های عاشقانه خویش را احساسی خیس کرده و با بوی بو خویش دور و اطراف را رمانتیک خیس فرمایید.

شایسته ترین بو زنانه که سلبریتی ها از آن‌ها به کار گیری میکنند
بو گزینه عشق سلنا گومز
سلنا گومز یک کدام از خواننده های دوست داستنی و پربازدید جهان میباشد که در عرصه مد و بازیگری نیز عمل های موفقی داشته میباشد. این هنرمند برنا عشق و علاقه متعددی به بو برند جکوبس دسته Daisy Eau So Fresh EDT که مال میهن ایالات متحده است داراست. این رایحه خوش رایحه در نت آغازین خویش بو رزبری و گلابی را خواهد داشت و در نت میانی خویش ترکیبی از شکوفه سیب و بنفشه شیرین خواهد بود که در غایت و در نت آخرین خویش بوی آلو و مشک و سدر را به مشام دور‌وبری ها خواهد رساند. از این رو این بو نیز در لیست شایسته ترین رایحه های زنانه که سلبریتی ها استعمال مینمایند قرار میگیرد.

 





:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: